יום שישי, 23 בספטמבר 2016

זרעו זרעים לשיווק עתידי טוב יותר

אז הכנתם למשרד לוגו יפה ומעטפות תואמות, איזה יופי עכשיו אתם ממותגים?!
ממש לא!

להכין אתר יפה, לוגו מדהים, כרטיס ביקור מרהיב וניירת משרדית על נייר A4 80 גרם זה לא אומר שמעכשיו אתם ממותגים.
זה בדיוק כמו להתלבש לחתונה בלי להתחתן.
אתם צריכים לגרום לכמה שיותר אנשים להכיר אתכם או חשוב מכך את שמכם הטוב שהולך לפניכם. איך עושים את זה? בהשקעה ארוכת טווח!

מיתוג הוא תהליך ארוך טווח שנבנה לאורך זמן. הדרך הכי טובה לעשות את זה באינטרנט היא פשוט לגרום לכמה שיותר ערוצים להוביל אליכם. הדרך הכי טובה היום לעשות זאת היא באמצעות פרסום נכון ומשולב.
משולב?
כן, משולב זה אומר לבנות דפי נחיתה לעיסוק שלכם, להקים אתר אינטרנט איכותי וממיר וכמובן כזה שגוגל אוהב לבקר בו ולהמליץ עליו. להיות פעילים מאד ברשתות חברתיות, לתת לגולשים שעוקבים אחריכם תוכן איכותי ומעניין. להעלות כתבות ומאמרים באתרים יעודיים כמו אתרי מאמרים וכמובן לשלוח לאתרים הגדולים כתבות.

את הכתבות הטובות קוראים עשרות אלפי אנשים והן נשארות איתכם ברשת לתמיד. חפשו באינטרנט ביטויים משפטיים כמו "תשלום תכוף", "גניבת זרע", "מה לעשות ששוטר עוצר אותי" ועשרות ביטויים נוספים ותראו שכתבות מאקו ו- YNET תמיד בדף הראשון.
אז גם אם אתם לא מקבלים כל יום 2 לידים או מקבלים אף פחות מזה זה לא אומר שאתם לא בדרך הנכונה. הסוד הוא לזרוע זרעים בשביל שבעתיד יצמח מהם עץ מניב.
ברגע שיהיה לכם עץ כזה, עשיר בפירות ההשקעה שלכם אז הפניות כבר יגיעו מעצמן, גם מ"פה לאוזן" האהוב כל כך וגם דרך הפרסום עצמו.

אנחנו רואים זאת בבירור, עורכי דין שאנחנו מנהלים להם קמפיינים נוספים ברשת מקבלים פניות מיותר ויותר מקורות. גם דרך גוגל, גם דרך הפייסבוק, גם דרך האתר הרשמי שלהם, גם דרך כתבות, גם בטלפון וגם מפה לאוזן.
עורכי דין אלה מתחילים לקצור את הפירות מהזרעים שזרעו לפני שנה. חבר'ה זה עובד!

לנהל משרד עו"ד זה לא פיקניק. אתם למדתם משפטים אבל חלק משמעותי מהיום עוסקים בשיווק. זה לא פשוט למכור את עצמכם 24/7 ולכן אתם צריכים לפנות את עצמכם לעבודה המשפטית ולתת לאנשי השיווק שלכם לשווק אתכם.
אומרים שכל אדם חייב לצידו עו"ד טוב, רו"ח טוב ואינסטלטור טוב. אני אומר לכם שצריך גם אנשי שיווק טובים שאתם סומכים עליהם שיביאו לכם עבודה וידעו לזרוע את הזרעים הנכונים ולא פחות חשוב ידעו גם למנוע ממכם לבזבז כספים מיותרים על אפיקים שלא בהכרח מתאימים לנישה שלכם. ומי שמכיר אותי יודע על מה אני מדבר.

אתם מוזמנים לשלוח אליי את כתובת האתר שלכם ולקבל משוב מקצועי בחזרה.
זאביק

אין תגובות: